Klachten
Mocht het onverhoopt gebeuren dat je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening, dan willen we je vriendelijk vragen om ons een e-mail te sturen met daarin een duidelijke omschrijving van de klacht. Bellen kan natuurlijk altijd maar middels een e-mail kunnen we snel en makkelijk een dossier opbouwen van jouw klacht. Vergeet niet eventuele foto’s of product bij te voegen.
Klachten over ons product (FunghiClear) moeten we volgens de wet- en regelgeving nauwkeurig in een register bijhouden. Daarom is het belangrijk dat als je een klacht hebt over het product of de verpakking dat je deze goed bewaart zodat we het batchnummer en andere gegevens kunnen registreren. Uiteraard zullen we een grondig onderzoek doen naar de aard van dergelijke klachten. Daar hebben we vaste procedures voor. Immers kwaliteit staat altijd voorop wanneer het gaat om producten die je gebruikt voor persoonlijke verzorging!
Zo kunnen we je nog sneller helpen om tot op een oplossing te komen. Stuur de mail naar contact@funghiclear.be en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. We zullen alles doen binnen onze mogelijkheden om jouw klacht te verhelpen.
Onze gegevens:
Klantenservice FunghiClear™
contact@funghiclear.be
+31 85 06 05 308
Postadres:
Norman Health Products & Services BV
Gustav Mahlerplein 251
1082 MS Amsterdam
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden per mail of per telefoon.